15 March 2013

Λασπολογίες...



ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

Αυτό το ελάφι σκοτώθηκε από κυνηγό.
Το μωράκι πιστεύει ότι η μανούλα του είναι ακόμα ζωντανή και ξάπλωσε δίπλα της.
Πώς να περιγράψεις τα ανάμεικτα συναισθήματα οργής για τον κυνηγό και στοργής και θλίψης για το μωράκι, που σου προκαλεί αυτή η εικόνα;
Αδέσποτες Σχέσεις Στοργής ( Stray Relations of Affection)

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.

"She thinks his mother is not dead yet"
STOP HUNTING

March 14, 2013




Τα σχόλια που είχαν ακολουθήσει στη κουβέντα, έως ένα σημείου βέβαια γιατί όταν ζόρισαν τα πράγματα όσον αφορά τη "παραπληροφόρηση" και "δημιουργία εντυπώσεων" στούς αναγνώστες της συγκεκριμένης σελίδας, μπλοκαρίστηκαν με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο αναγνώστης να κρίνει αν οι κατηγορίες είναι βάσιμες η όχι.Σίγουρα όμως αυτό το κομμάτι των σχολίων είναι ικανό να δώσει εικόνα για την χειραγώγηση που ασκεί....



Ariadni Πώς...
Χθες στις 12:00 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Saphira ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ???
Χθες στις 12:00 μ.μ. · Μου αρέσει!

Stella
Χθες στις 12:00 μ.μ. · Μου αρέσει!

Margarita αλητες
Χθες στις 12:01 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Vana τα λογια φτωχα.....
Χθες στις 12:01 μ.μ. · Μου αρέσει!

Eirini πραγματικά υπάρχουν τόσα χόμπι...είναι ανάγκη να σκοτωνουν αυτά τα ζώα;;; έλεος...είναι διασκέδαση αυτό το πράγμα...!!!!
Χθες στις 12:01 μ.μ. · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 3

Βαγγέλης https://www.facebook.com/photo.php?fbid=342363645838422&set=a.114706295270826.19820.100001943673484&type=3&theater
Χθες στις 12:03 μ.μ. · Μου αρέσει! · 4

Irini P pws....................
Χθες στις 12:03 μ.μ. · Μου αρέσει!

ολγα κ ........
Χθες στις 12:04 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Dolly P psuxoula mou......
Χθες στις 12:04 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Ioanna R ..............
Χθες στις 12:05 μ.μ. · Μου αρέσει!

Yiannis J έχουν κάποιοί  Άνθρωποι συναισθήματα ??
Μόνο απληστία έχουνε ...
Χθες στις 12:06 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Melenia O ..................................
Χθες στις 12:07 μ.μ. · Μου αρέσει!

Βασίλης Σ Δηλαδή δεν μου αρέσει, αντιθέτως. Θέλω να πώ ότι συμφωνώ με το αρχικό σχόλιο! Το μόνο λάθος του Θεού ήταν ότι έδωσε νοημοσύνη στο χειρότερο όν...
Χθες στις 12:09 μ.μ. · Μου αρέσει! · 7

Vasia F ilithioi anthropoi... aplistoi.... anoitoi...
Χθες στις 12:09 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Maria Zi Ψυχούλα μου ,τομάρια κυνηγοί...
Χθες στις 12:11 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 1

Stela S
Χθες στις 12:15 μ.μ. · Μου αρέσει!

Makis N .....
Χθες στις 12:18 μ.μ. · Μου αρέσει!

Angela S υποθετω πως τουλαχιστον το μικρο το ανελαβε καποιος ειδικος και δε παρατηθηκε ετσι...σωστα?
Χθες στις 12:18 μ.μ. · Μου αρέσει!

Maria R :`(
Χθες στις 12:19 μ.μ. · Μου αρέσει!

Tsok T Δεν υπάρχει νόμος στην Ελλάδα για την περίοδο κυνηγιού;;;!!!
Χθες στις 12:23 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 1

Anna A ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ!!!
Χθες στις 12:27 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Tsok Tsoka...Ναι υπάρχει, αλλά ποιος θα τους ελέγξει;;;Δεν φτάνει τόσος θάνατος όμως γύρω μας.Τα πάντα έχουν εξαφανιστεί,εξαιτίας των κυνηγών.Χθες στις 12:31 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Angela Sdr ...Υποθέτουμε, αλλά θα έγινε έτσι;;;Ή ο κυνηγός πήρε την λεία του (σκοτωμένη μητέρα) και άφησε το μικρό στην τύχη του;;;.....όπως γίνεται συνήθως.Χθες στις 12:33 μ.μ. · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!

Adda X μα τη βίτσιο κ αυτο ..,,;!!!!! ποτε μα ποτε δεν θα το καταλάβω !!!.....κοιμούνται τα βραδυα ρε γμτ..,,;!!!
Χθες στις 12:34 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει!

Giwrgos M Αν ειναι απο κυνηγους εχει δυο χρονια φυλακη ανευ εξαγορας και πρεπει να καταζητουνται εναντι χρηματων απο κεφαλαια των οργανομενων κυνηγων.......
Χθες στις 12:45 μ.μ. · Μου αρέσει!

Ιωάννης Έ Θα ήθελα να χαρακτηρίσω τους κυνηγούς "ΖΩΑΑ!!" αλλά τότε θα έχω προσβάλλει τα ζώα...οπότε θα τους χαρακτηρίσω κτήνη, τέρατα, κάτι τέτοιο.
Χθες στις 12:53 μ.μ. · Μου αρέσει! · 8

Λένα Τ To μωρο τι απεγινε?
Χθες στις 12:58 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Marianna R Γιατι πρέπει να τρώμε κρέας;;;; Γιατι δεν απαγορεύεται επιτέλους αυτη η συνήθεια του κυνηγιού , της ταυρομαχιας , της γουνας κλπ; Επιτέλους ας αφήσουμε τα ζώα στην ησυχία τους! Αρκετά τους έχουμε κάνει. Τους καταστρέφουμε το περιβάλλον, έχουμε αφανισει είδη ζώων ! Έλεος
Χθες στις 12:59 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 8

Eurydice K bastardoi....kourelia tis koinonias....dolofonoi...meta lene giati o horikos prin apo hronia katharise olous tou kinigous pou bikan sto horafi tou...KALE EKANE MOREEEEEEEEEEE KALA EKANEEEEEEEEEE
Χθες στις 1:00 μ.μ. · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Giwrgos Mpoutovinas.... """Αν είναι από κυνηγούς"""" ;;;; Γιατί αμφιβάλλεις ότι είναι από κυνηγούς;;;Από ποιους άλλους θα μπορούσε να είναι;;; Μόνο οι κυνηγοί είναι τόσο άθλιοι, που μπορούν να σκοτώνουν μια μάνα και να αφήνουν το μωρό της απροστάτευτο.Ή να σκοτώνουν μια μαμά αγριογούρουνο και να παίρνουν τα μωρά της για να τα βάζουν σαν δόλωμα στην εκπαίδευση των σκύλων τους (στο ξέσκισμα των δεμένων μωρών από τους σκύλους τους).....Και αν αμφιβάλλεις για αυτό που σου λέμε, μπορούμε να σου βρούμε το video με την εκπαίδευση αυτήν. Αλλά είναι τραγικό.
Χθες στις 1:04 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Dimitris T megalo katorthoma...bravo re malaka kynige.....
Χθες στις 1:04 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Antonia K Lipame poli autous tous"anthropous".....
Χθες στις 1:05 μ.μ. · Μου αρέσει!

Maria K eprepe na htan o kunigos anaskela kai dipla to pedi tou alla to elafi den bori na kratisei oplo!...........
Χθες στις 1:45 μ.μ. · Μου αρέσει! · 3

Odeti S Αχ πουλάκι μου!!! Πώς να χωρέσει στο μυαλουδακι σου ότι γεννήθηκες σε μία Κόλαση πού απαρτίζεται από εγκληματίες.........
Χθες στις 1:54 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 5

Vana G
Χθες στις 2:12 μ.μ. · Μου αρέσει!

Κική Τ malakes - anegefaloi........
Χθες στις 3:34 μ.μ. · Μου αρέσει!

Giorgos A ατι τετοιοι μαλακες προσβαλουν ολουσς τους υγιεις κυνηγους!! πρεπει να τους απομονωσουμε και να τους εξαφανισουμε απο της ταξης μας.
Χθες στις 3:52 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Maria OΤελικα ο ανθρωπος ειναι το πιο αγριο θηριο.
Χθες στις 4:12 μ.μ. · Μου αρέσει!

Κοινός Θνητός Που βρέθηκε η φωτογραφία? Είναι σίγουρα από κυνηγό? ανεβάστε στοιχεία αλλιώς είναι απλά συκοφαντία.
Χθες στις 4:27 μ.μ. · Μου αρέσει! · 6

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Κοινός Θνητός....Γιατί αμφιβάλλεις ότι είναι από κυνηγούς;;;Από ποιους άλλους θα μπορούσε να είναι;;; Μόνο οι κυνηγοί είναι τόσο άθλιοι, που μπορούν να σκοτώνουν μια μάνα και να αφήνουν το μωρό της απροστάτευτο.Ή να σκοτώνουν μια μαμά αγριογούρουνο και να παίρνουν τα μωρά της για να τα βάζουν σαν δόλωμα στην εκπαίδευση των σκύλων τους (στο ξέσκισμα των δεμένων μωρών από τους σκύλους τους).....Και αν αμφιβάλλεις για αυτό που σου λέμε, μπορούμε να σου βρούμε το video με την εκπαίδευση αυτήν. Αλλά είναι τραγικό.

Παραδεχτείτε το επιτέλους όλοι εσείς οι κυνηγοί που θίγεστε αμέσως, Μόλις δείτε φωτογραφία παρόμοια.Μπορεί να υπάρχουν κυνηγοί που τηρούν του; Νόμους και τα όρια.....αλλά οι περισσότεροι από τους κυνηγούς είναι σαν αυτόν που σκότωσε την μητέρα ελάφι. Και άφησε το μωρό απροστάτευτο.

Και αν αντέχετε δείτε και όλο το άλμπουμ με τους κυνηγούς....και τις φωτογραφίες και video που θα προστεθούν.Με ονόματα από έλληνες κυνηγούς.
Χθες στις 4:42 μ.μ. · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 2

Κοινός Θνητός Δεν θίγομαι απο στοιχεία ότι ένας κυνηγός μπορει και όχι όλοι οι κυνηγοί έκανε κάτι τέτοιο.Θιγομαι απο μια μιση φωτογραφια που μπορει να είναι απο ατυχημα αυτοκινήτου, απο ζωολογικο κήπο η οτι άλλο, βαζοντας πέντε κουβεντες θεωρειτε ότι είναι αποτελεσμα κυνηγιου απο ΟΛΟΥΣ τους κυνηγους. με το ίδιο σκεπτικο μπορω βαζοντας μια φωτογραφια καποιου ανθρωπου που κανει sex με ζωα να θεωρω ότι μια ολοκληρη ομαδα κανει το ίδιο.Παρακαλω για τα στοιχεια της φωτογραφιας.
Χθες στις 4:50 μ.μ. · Μου αρέσει! · 7

Nikitas- P den mporw klaiw,polu stenaxwrh8hka me ayth thn eikona.ti trabane k auta anhmpora.krimaaa
Χθες στις 4:58 μ.μ. · Μου αρέσει!

Dimitrios A ΖΩΑΑΑΑΑΑΑ
Χθες στις 5:00 μ.μ. · Μου αρέσει!

Eleni S κοινος θνητος, τι π@π@ριες ειναι αυτα που λες??
Χθες στις 5:26 μ.μ. · Μου αρέσει!

Sofia D Δεν καταλαβαίνω τι θα αλλάξει με τα στοιχεία της φωτογραφίας. Και ναι μπορει να ειναι απο ατύχημα,απο ζωολογικό κήπο η οτι άλλο θέλεις φίλε κοινέ θνητέ. Αμφιβάλλεις όμως οτι ειναι και μια καθημερινότητα για τους κυνηγούς; Ξέρεις εσυ οταν πυροβολείς το ζωντανο αν έχει δίπλα του το κουταβάκι του; Η διαφορά μας απο τα ζώα δεν ειναι η νοημοσύνη,ειναι η ικανότητα της κρίσης που σαφώς εμπεριέχει και συναίσθημα. Πράγμα που πιθανώς να λείπει απο τους οπλοφορουντες ομοϊδεάτες σου.
Χθες στις 5:42 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 1

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Κοινός Θνητός...Αυτό που δεν ανεχόμαστε με κανένα τρόπο, είναι οι κοφτές διαταγές, έστω και αν λέγονται με ευγενικό τρόπο.Αν δεν σου αρκεί η επεξήγηση της ελληνικής σελίδας από όπου το πήραμε, τότε δεν μπορούμε να σου απαντήσουμε στην κοφτή σου ευγενική διαταγή.
Χθες στις 5:46 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Κοινός Θνητόςhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=499056840129517&set=a.142096909158847.14168.109740299061175&type=1&ref=nf

Φωτογραφίες Χρονολογίου‎"She thinks his mother is not dead yet" :(((((STOP HUNTING)
Από: I love animals and I hate that inhuman abuse!
Χθες στις 5:47 μ.μ. · Μου αρέσει! · 4 ·Αφαίρεση προεπισκόπησης

Sofia D Είπε κανεις οτι αναφερόμαστε ΜΟΝΟ στους έλληνες κυνηγούς;
Χθες στις 5:48 μ.μ. από κινητό · Μου αρέσει! · 1

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Κοινός Θνητός...Και αυτό τι δείχνει;;;; Κάτι διαφορετικό;;;Με αυτό θα δικαιολογηθείτε οι έλληνες κυνηγοί;;;Ότι είναι από ξένη σελίδα;;;Περιμένετε λίγο......
Χθες στις 5:50 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Alexandros Palaiologos ...Και αυτό τι δείχνει;;;; Κάτι διαφορετικό;;;Με αυτό θα δικαιολογηθείτε οι έλληνες κυνηγοί;;;Ότι είναι από ξένη σελίδα;;;Περιμένετε λίγο......Χθες στις 5:51 μ.μ. · Μου αρέσει!
ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Alexandros Palaiologos...Το μικρό όταν το βρήκανε ήταν στα τελευταία του από την πείνα και παρόλες τις προσπάθειες που κάνανε δεν κατάφέρανε να το σώσουν.Το μικρό στην φωτογραφία είναι ακόμη ζωντανό.
Χθες στις 5:55 μ.μ. · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!

Doina M FARA CUVINTE!Δείτε τη μετάφραση
Χθες στις 5:54 μ.μ. · Μου αρέσει!

Κοινός Θνητός Η μητέρα ήταν χτυπημένη απο πυροβόλο όπλο? αυτο με ενδιαφερει όπως και η περιοχή που έγινε το συμβαν.
Χθες στις 5:58 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Alexandros Palaiologos...Καλά, ότι πείτε....Εσείς είστε οι "μεγάλοι"κυνηγοί που φροντίζετε το περιβάλλον.Για να δούμε και στις επόμενες φωτογραφίες τι θα μας πείτε. Και στα video.Και στις φωτογραφίες για πως φέρεστε στα σκυλιά σας.Και φίλε μας, εμείς δεν μισούμε κανέναν άνθρωπο.Την ανεγκεφαλιά όμως του ανθρώπου, στην σημερινή επόχή, ναι την μισούμε.Και λέμε πάντοτε αλήθειες....όσο και αν τσούζουνε σε διάφορα μέρη του σώματος.
Χθες στις 6:01 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

Κοινός Θνητός Δεν είπα ότι είμαι κυνηγός...την αλήθεια ψάχνω
Χθες στις 6:04 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

Γιωργος Α Και επειδη η φωτογραφια ειναι τραβηγμενη την ανοιξη που δεν ειναι περιοδο κυνηγιου σημαινει πως δεν υπαρχουν μαλακες που κυνηγανε;απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι το μικρο εχει σπασμενα τα δυο πισω ποδια;οποιος κυνηγα σημερα στο μεγαλλιτερο μερος της ευρωπης ειναι βλημα και ανωμαλος.Ειμαι υπερ του κυνηγιου σε μερη που ο κοσμος χρειαζεται το κρεας για να ζησει.Ημουνα κυνηγος παλια και πουλησα ολα τα τουφεκια μου.
Χθες στις 6:19 μ.μ. · Μου αρέσει! · 2

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ....Alexandros Palaiologos.... Έκανες like στην σελίδα μόλις πριν από μία ώρα. ακριβώς.Για να μας πεις τι....Ότι σε αυτήν την σελίδα ... """""οτι εδω μεσα σας πολυλανε ΦΟΥΜΑΡΑ & ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ !!!!! ΤΟ ΨΕΜΜΑ Κ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ !!!!!""""
Δηλαδή εσύ είσαι ο έξυπνος και όλοι οι υπόλοιποι εδώ μέσα είναι οι ηλίθιοι;;;Και μπήκες στην σελίδα για να τους το πεις;;;;
Ξεχάσαμε να σου πούμε ότι αυτό που δεν ανεχόμαστε επίσης, είναι οι προσβολές στους φίλους μας.
Άντε γειά σου και καλή διαδρομή στις επόμενες σελίδες που θα επισκεφτείς για να πεις τις εξυπνάδες σου.

Alexandros Palaiologos μπραβο σουυυυ γιωργη καλα εκανες αλλα δεν σε ρωτησαμε κ φυσικα ουτε κ σε πιστεψαμε οτι ταχα μου εισαι μεταμελημενος κυνηγος....το θεμα μας ομως δεν ειναι αυτο...το θεμα ειναι οτι εδω μεσα σας πολυλανε ΦΟΥΜΑΡΑ & ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ !!!!! ΤΟ ΨΕΜΜΑ Κ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ !!!!!15 minutes ago.........................................
Χθες στις 7:00 μ.μ. · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!

Kassandra Pl Κάτω το κυνήγι..Ναι στη ζωή των άγριων ζώων...Αν θέλετε να κυνηγήσετε "άγρια ζώα" θα βρείτε πολλά τετοια στην κοινωνία των ανθρώπων,στις πόλεις,στα χωριά.Όχι στα δάση.Εκεί ζουν τα ήρεμα πλάσματα,του Θεού...
Χθες στις 7:09 μ.μ. · Μου αρέσει!

Γιωργος Α Παλαιολογε στα δεν με μοιαζει αν με πιστευεις η οχι.Οσοι με γνωριζουν εδω μεσα ξερουν αν ημουν κυνηγος η οχι.Αν και δεν ειμαι εναντια στο κυνηγι,εξηγησα,ειμαι υπερ μονο οταν αυτος που κυνηγαει χρειαζεται το κρεας για να ζησει,εχω ζησει σε φιλες στην Ασια και στην λατινικη αμερικη που κυνηγουσαν για να ζησουν,κυνηγησα και εγω μαζι τους.Στην Ευρωπη οσοι κυνηγανε το κανουν απο χομπι και οχι για βιοπορισμο,γι αυτο ειμαι εναντια.Δεν μου λεει τιποτα να πιασω ενα καρτερι και να χαλασω 20 κουτες ενιαρια να τουφεκαω τσιχλοκοτσιφια,ειναι ανωμαλια.
Χθες στις 7:09 μ.μ. · Μου αρέσει! · 1

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...ΜΑΝΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ...χαχαχαχα Μπράβο μας έκανες και γελάσαμε...Δηλαδή οι κυνηγοί στην σημερινή εποχή κυνηγάνε για την επιβίωση;;;; Την επιβίωση της οικογένειας τους;;;
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
23 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

Γιωργος Α Μανο Σιδερη εισαι και μεγαλος ανθρωπος,μηπως σου λειπει φαια ουσια;ζητα απ τον Παλαιολογο να σου δωσει να μεταμοσχευσεις.Τι κοτσανα ειναι αυτη που αμολησες;ελεος
23 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Antonis Panagopoylos sigoura to skhniko s authn thn foto einai tragiko alla oloi eseis oi e3upnoi pou vrizete tous khnugous pisw apo ena plhktrologio eisaste kaluteroi apo emas;mhpws 8elete na mou peite oti oloi sas trefeste me fukia k rizes;egw exw na kanw mia erwthsh se olous esas ta kollhmena muala k dh8en pseutoikologous...pou eisastan otan emeis oi anegkefaloi khnugoi paizame 3ulo sthn parnh8a me paranomous ulotomous;pou eisastan otan khnughtikoi sullogoi analamvanan anadaswseis;pou eisaste otan emeis oi khnugoi me proswpika mas e3oda apeleu8erwnoume diafora eidh zwwn;gia na eimai swstos an8rwpos prepei na amolaw lukous k fidia;afhste loipon tis ampelofilosofies tou kwlou kata twn khnugwn k koitaxte thn parth sas....
23 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3

Γιωργος Α Δηλαδη πρεπει να παρουμε τα βουνα και να μην αφησουμε ζωο για ζωο για να φαμε;ετσι ζεις εσυ κ.Σιδερη;εχετε κανει τοσο κακο στη φυση,να ερχεται ανοιξη και να μην ακους πουθενα το λαλημα του κοτσιφα,λες και θα χορτασεις απο 10 κοτσιφια.Αν δεις επισης τα ματια του ελαφιου να σε κοιταζουν και μπορεις να πυροβολησεις τοτε δεν εισαι ανθρωπος.
23 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Antonis Panagopoylos...Δεν θα απαντήσουμε στο σχόλιο σου.Θα σου πούμε μόνο αυτό.Η σιωπή μερικές φορές δεν υποδηλώνει αδυναμία.Αλλά δηλώνει ότι βαρεθήκαμε να λέμε τα ίδια σε ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν.Καλό σου απόγευμα.
23 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

George T βρεσ κατι αλλο να κανεισ απο το να βγαζεισ τα χειροτερα σου ενστικτα στα ζωα και στα πουλια
23 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

Antonis P to 8ema mas file einai oti k meis vare8hkame na leme ta idia k ta idia se sas alla to pio shmantiko einai oti den asxoloumaste mazi sas se anti8esh me esas pou h monh sas asxolia einai to ti 8a kanoun oi khnugoi.to an katalavainw h den katalavainw ase na to 3erw egw kalutera apo sena kurie anwnume

23 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
Γιωργος Α Αφησατε ελευθερα ζωα για να μπορειτε μετα να τα σκοτωσετε;εγω δεν ξερω που ηταν οι οικολογοι σε ολες αυτες τις δρασεις που λες οτι κανανε οι κυνηγοι,ισως να εχεις δικιο,δεν μενω στην Ελλαδα,δεν γνωριζω.Αλλα μπορεις με λιγα λογια να μας αναπτυξεις την ιδεολογια σου μεσα απο την πρακτικη να σκοτωνεις αγρια ζωα;τι σου προσφερει για παραδειγμα;εχεις αναγκη την τροφη;αν δεν σκοτωσεις θυραματα θα πεινασει η οικογενεια σου;αμα θελεις φρεσκο κρεας φτιαξε μια φαρμα με κοττες και κουνελια,καμια κατσικα.
23 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Dogworld Blogspot Σημασία δεν έχει αν το έκανε κυνηγός ή όχι. Άλλωστε δεν χρειαζόμασταν αυτήν την φώτο για να αποδειχτεί ότι οι κυνηγοί πράττουν ανάλογες βιαιότητες. Δυστυχώς υπάρχει πλούσιο υλικό. Παλιά οι κυνηγοί σκότωναν για λογους επιβίωσης, τώρα γίνεται από χόμπι. Και αυτη ειναι η βασικη διαφορα που καθιστα τον κυνηγο απο ανθρωπο κτηνος..Φυσικά υπάρχουν και κάποιες εξαιρεσεις.. αλλα οπως παντα ειναι ελαχιστες.23 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 2

Κοινός Θνητός Ο φόνος της κατσίκας , της κότας, η της κατσαρίδας ειναι διαφορετικός? Του ψαριού?Του αρουραίου?Το να μπορεσεις να δώσεις στην οικογένεια σου και στον εαυτο σου τη δυνατότητα να πάρεις απο τη φυση μόνο αυτο που θέλει να σου δώσει βάση αγραφων και γραπτων νομων δεν έχει διαφορα απο αυτο που κάνει ο γεωργος η ο κτηνοτρόφος μικρης φάρμας.Το άσχημο είναι ότι κάποια ομάδα ανθρωπων προσπαθει να αλλαξει τις συνήθειες και τα πιστεύω κάποιας άλλης πολλές φορές με μη ηθικά μέσα. Δεν θέλω να λέγομε κυνηγος γιατί απλά για να πάρω αυτον το τίτλο πιστευω ότι έχω πολύ δρόμο. Είμαι περήφανος που διδαχθηκα τον σεβασμο του θηράματος , που η φύση μου επιτρέπει να παίρνω κάτι απο αυτην όπως και απο την θάλασσα ακολουθώντας πάντα τους άγραφους νόμους της.Πότε μα πότε δεν νομίζω η αγάπη μου για τον άνθρωπο και τη φύση να με οδηγήσει να στραφω ενάντια σε ομάδα ανθρωπων που έχουν διαφορετικα πιστευω απο τα δικά μου. Αγαπητη διαχειρήστρια της σελιδας δεν απάντησες στο πρωτο μου ερώτημα για τα στοιχεια της φωτογραφίας.Να σται καλα στον αγωνα σας εναντια στον ανθρωπο. (Μπορειτε να διαγραψετε το μυνημα αλλα οχι τις ιδεες μου).22 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 10

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ..Κοινός Θνητός ...Σας απαντήσαμε...και σας απάντησαν και οι φίλοι.Δεν διαγράφουμε μηνύματα, όπως ξέρουν οι περισσότεροι, αλλά κάνουμε απαγόρευση στους κακόβουλους και με άσχημο λεξιλόγιο.Έτσι ώστε να μην ξαναμπούν στην σελίδα.Και με την απαγόρευση τα μηνύματα κρύβονται.
Οι απόψεις λέγονται ελεύθερα από όλους. Αλλά όχι με επιθεση στο πρόσωπο το δικό μας ή των φίλων μας.
Και δεν μας αρέσει καθόλου όταν μας κολλάνε ετικέτες, σύμφωνα με την λογική και το μυαλό του καθενός.
Καλό σου απόγευμα.
22 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Απο εδώ και πέρα...πολλά κόπηκαν.........

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...ΜΑΝΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ ...Καλό σας απόγευμα.
22 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Ioanna K Μπορεις να σκοτωσεις ...για την τροφη σου .. ναι αλλα οχι οταν ειναι θυληκα κ αναπαραγωνται ..κανε λιγο στην ακρη ..γιατι απλα σε λιγο δεν θα υπαρχουν να κηνηγας...κ αν αυτο το θεαμα σου αρεσει τι να πω??????
21 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...Kostas Kokkeas ...Για ποιες επιδοτήσεις μιλάτε , δεν καταλαβαίνουμε καθόλου.
Όσο για τα σχόλια που υποτίθεται ότι διάβασες όπως λές...δεν θα μπορούσες, γιατί με την απαγόρευση δεν μπορείς να τα δεις.Οπότε το σχόλιο σου δεν γράφηκε για τίποτε άλλο παρά μόνο για να μας προσβάλλει ή για να μας εκνευρίσει. Το δεύτερο δεν μπορείτε να το καταφέρετε με τίποτε πια. Αλλά ούτε και το πρώτο.Καλό σας απόγευμα.
21 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!

Ζιώγας Δ Και το σχολιο στην αρχη για τους νεκρους ανθρωπους της κ. Eurydice Kottaridis ειναι ανηθικο.Νομιζω οτι εχετε ξεπερασει καθε οριο.
21 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Καλό σας βράδυ ....Ζιώγας Δημήτρης ...
21 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Ζιώγας Δ Αντευχομαι αγαπητη.
21 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

Aggelika V
21 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Καλό σας βράδυ "κύριε" ...Kostas Kokkeas...
21 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Fotini P Και τι κατάλαβε το κτήνος που το σκότωσε.....
20 ώρες πριν · Μου αρέσει!

παναγιωτης Π aytos den einai kynhgos einai enklimatias
19 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

Χρηστοσ Μπρεττον ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..........ΚΑΙ ΕΞΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΗΤΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΡΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΥΝΗΓΙΑ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ,ΝΑ ΜΗ ΚΥΝΗΓΙΩΝΤΑΙ ΜΑΝΕΣ Η ΕΓΚΥΑ ΘΗΛΥΚΑ ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ........Ο......."ΛΕΒΕΝΤΗΣ" ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΡΕΣΕ, (ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟΣ ΚΥΝΗΓΟΣ), ΩΦΕΙΛΕ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ.......

Giannis Vhttp://netwrok.us/pics/fawn-lies-beside-dead-deer-mother/
19 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4

Giannis V ετσι για την ιστορια!!!!!!
19 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3

Hlias B an htan probathna me arnaki den tha to sxoliazate tha to trwgate to kunhgi sas enoxlise twra trabate na asxolithite me tipote allo kai afiste tous kunhgous hsuxous
19 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4

Λαμπρος Τ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΣΥΜΕΤΗΧΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΩΣ ΚΡΕΤΙΝΟΥΣ Η ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ Η ΑΛΛΟΥΣ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΥΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΙΟΚΟΓΕΝΟΙΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ? ΚΑΙ ΜΗΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΕΝΟΥΣ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΦΟΥΣ Η (ΝΟΜΟΥΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥ) ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΛΕΩ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΝΗΓΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΕΛΑΦΙ ΕΙΝΑΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΥΝΗΓΟ ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΩΝΟΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ. ΤΕΛΕΙΟΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗΣΩ ΠΩΣ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ (ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ,ΑΝΑΔΑΣΩΣΕΙΣ,ΟΜΒΡΟΔΕΞΑΜΕΝΕΣ,ΣΠΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΚΤΛ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΗΡΩΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΧΛΕΒΑΖΜΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ Η ΣΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΗΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ.
19 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 17

Dhmhtrios M Για να δείτε την ΑΛΗΘΕΙΑ οπως είναι!!!Fawn lies beside dead deer mothernetwrok.us[caption id=
19 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Για αυτήν την φωτογραφία τι έχετε να πείτε κ.κ. κυνηγοί;;;Οι υπερήφανοι κυνηγοί της Καστοριάς.....
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=483368445033737&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater

Κυνηγοί - Hunters!!!

Σφαγή....................................... καμαρώστε τουςΕταιρία Προστασίας Π...Δείτε περισσότερα

Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

17 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Και για αυτήν τι λέτε;;;Γνωστός δημόσιος υπάλληλος ο κυνηγός, με θέση διευθυντού στο δασαρχείο.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=440504265986822&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater

ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΕΝΑΝ ΜΑ@@ΚΑ... που περνιεται για αντρακλας.

Οριστικη Καταργηση του Κ...Δείτε περισσότερα

Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
17 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Και για αυτήν επίσης;;;Έχει άδεια κυνηγιού το παιδάκι;;;;;; Και κρατάει όπλο;;;; Και σκοτώνει;;;;
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=441190005918248&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater

Κυνηγοί - Hunters!!!
Κυνηγοί = οι «άνθρωποι με πολύ "μεγάλη" παιδεία»…. που διδάσκουν στα παιδιά τους...Δείτε περισσότερα

Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
17 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Και αυτή είναι η καλύτερη φωτογραφία....!!!!!Εκεί που θα έπρεπε να είστε.....
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=444202398950342&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater
Κυνηγοί - Hunters!!!

Οι κυνηγοί που πίνουν την μπυρίτσα τους και ποζάρουν…..ικανοποιημένοι από το θήρ...Δείτε περισσότερα
Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

17 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Και αυτό είναι ένα από τα σκυλιά που παρατήσατε γιατί δεν κυνηγούσε πια....γιατί δεν ήταν χρήσιμο σαν εργαλείο πια........νεκρό φυσικά......
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=443631812340734&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater

Κυνηγοί - Hunters!!!

Γυρνούσε σε άθλια κατάσταση, φοβισμένο , σκελετωμένο από την πείνα, στον δρόμο Γ...Δείτε περισσότερα

Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
17 ώρες πριν · Μου αρέσει!
ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Άντε σαν χατήρι για τους κυνηγούς....διαβάστε και αυτό.....
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=445599588810623&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater
Κυνηγοί - Hunters!!!Ποιοι αφήνουν τα θανατηφόρα δολώματα (κοινώς φόλες) στην ύπαιθρο;;;; Παρόλο που ...
Συνεχίστε την ανάγνωση

Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
17 ώρες πριν · Μου αρέσει!
ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Άντε ακόμη ένα για χάρισμα.....http://www.facebook.com/photo.php?fbid=438822559488326&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater

Κυνηγοί - Hunters!!!

Ακόμη ένα δείγμα προστασίας της πανίδας από αυτούς τους «ανθρώπους» που ονομάζον...Δείτε περισσότερα

Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

17 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Σας πείραξε το ελάφι ή το ζαρκάδι ή ότι άλλο είναι, έτσι;;;;;Αποδείξεις για όλα τα παραπάνω έχετε να δείξετε τώρα;;;Ή για αυτά που θα δημοσιευθούν;;;
17 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 1

Lefteris K oikologoi k prasina aloga...........koitakste poy den exete afisei prasino gia prasino stis megalopoleis k afiste toys kynhgoys poy einai genoimenoi stin fysi gia tin fysi......otan kaigontai stis fwties giati den pate na ta prostateysete;;;alla poy na pate;;;eseis mperdeyete tin omixli me ton kapno..........
16 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2

Χριστοφορος Μ αφιστετουσ να λενε παιδια η εικολογι το πασχα σουβλιζουν χορτα και οχι τον οβελια αλλα και τα χορτα ζοντανοσ οργανιζμοσ εινε ρεεεεεεεεεεε
16 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

Nikos L ΑΠΟ ΜΟΔΑ ΠΗΡΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΖΩΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΥΝΗΓΟΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΩ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΣΤΟΤΩΣΩ ΑΦΟΥ ΟΙ ΚΥΝΗΓΑΡΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΤΩΤΟΣΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ .ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΤΕ ΕΚΤΡΟΦΗ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΖΩΑ ΝΑ ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙΜΕΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΘΥΡΑΜΑΤΑ .ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΔΑΣΑΡΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΑΥΣΤΗΡΙΤΕΡΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΚΟΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΡΙΜΟ ΘΥΡΑΜΑΤΩΝ
16 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Χριστοφορος Μ μπλοκαρεμε και εμενα ρε αλλα δεν σε εχο ανανκι γιατι οτι κανο το κανο νομιμα και πλιρονο για αυτο ενο ασει εισπρατισ ... λατρεσ τισ μασονιασ λαμογια κουφαλεσ παραδοπιστι
16 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Lefteris K apo moda mallon tin pires esy tin karampina k gi ayto tin afises.........
16 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2

Χριστοφορος Μ αλλα να πετιχο καμια φορα στο βουνα κανενασασ τιν ορα που τα αμολλατε εκει να δισ τι θα παθετε
16 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Moz A ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕ ΚΥΝΗΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΕ!!!ΑΣΧΕΤΟΙ ΟΛΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ!Η ΗΜΙΜΑΘΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΙΑΣ!!
16 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2

Mata A πωωωωωω.......εχετε καταντησει αηδια οικολογοι και φιλοζωοι του κωλου τα εννιαμερα! η παραπληροφορηση και ο παρωπιδισμος ειναι η ειδικοτητα σας εδω και χρονια! εκτος απο το να ριχνετε λασπη σε εναν ολοκληρο πληθυσμο και να συκοφαντειτε ενα καρο ανθρωπους δε ξεστραβωνεστε λιγο καλυτερα λεω εγω...!!κ σταματηστε επιτελους να παραποιειται οτι θελετε για να το φερετε στα μετρα σας! οι κυνηγοι στην ελλαδα δε κυνηγανε ελαφια!!! κ το συγκεκριμενο ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! ααααααααι σιχτιρια δηλαδη! ολο εμεις σας φταιμε! κ το ποσο "φασιστες " ειστε εδω μεσα φαινετε απο τα block που κανετε οποιον σας σχολιαζει κατι αντιθετο απο αυτο που υποστηριζεται γιατι δεν εχετε και δε ξερετε κατι να του απαντησετε! εκει φαινεται το επιπεδο σας ΚΥΡΙΟΙ! ααααντε γεια!http://netwrok.us/pics/fawn-lies-beside-dead-deer-mother/ οριστε! στραβαδια! αμερικη πριν 2 χρονια! μου το παιζετε και επιστημονες! ααααααααααασχετοι !
15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 10

Tasos Ks Mata Alysandratou meta apo auto.....akra tou tafou siopi sta comments vasileuei!!!!!
15 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2

Mata A xaxaxaxa ! opoios thelei as erthei...! de xarizo...
15 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Καλημέρα σε όλους τους κυνηγούς και παρακυνηγούς.Πραγματικά έχετε πολύ πλάκα και διασκεδάζετε ανθρώπους με την λύσσα σας να υπερασπιστείτε το "χόμπυ" σας σε άγνωστους σας ανθρώπους.
Θα δούμε και στον μέλλον την υπεράσπιση του "χόμπυ" σας.Αντε καλή δουλειά να έχετε σήμερα.
9 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 1

Takis P Βασικά έχετε αυτοχαρακτηριστεί. Πετάτε "ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ". Νηστεία 40 ημέρες, 40 μετάνοιες κάθε βράδυ και να μας φέρετε ένα 100φυλλο που θα τόχετε γεμίσει με "Δε θα ξαναπώ ψέματα".
9 ώρες πριν · Επεξεργασμένο · Μου αρέσει! · 1

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Καημένοι κυνηγοί. Πως σας κατηγορούνε έτσι οι άνθρωποι. Αφού είσαστε αθώοι.Καημένα "παληκάρια".
9 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Κοινός Θνητόςhttp://ordinarymortalgr.blogspot.ae/2013/03/blog-post_15.html
Ordinary Mortal: Λασπολογίες...ordinarymortalgr.blogspot.com
Fawn lies beside dead deer mother
7 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 · Αφαίρεση προεπισκόπησης

Michalis T Den kitate ta xalia tis elladas me ti ftoxia kai ti mizeria oi kinigi sas maranan!!Esis oloi pou sxoliazete gia tous kinigous kai brizete kata afton ton tropo theorite tou eaftousas athoous!Fisika den sxoliazo tin pedia pou exete giti afto fenete,asxolithite me tipota pio sovaro kai skeftite posa xrimata katanalonoun oi kinigoi kathe xrono gia ta dasi kai ta ipolipa pou poloi apo esas "isos"kanoun ikopeda!!!!!!!tha ita kalitera na asxolithite me tin pedofilia pou mastizi tin kinoniamas kai ala diafora!!!!Afiste tous kinigous stin isixiatous!!!!!!!!!
5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2

ΚΩΣΤΑΣ Σ Εγω παλι δεν σας εχω δει να κανετε "ντορο" για τους Πακιστανους που εχουν στησει κρεοπωλεια με κρεας αδεσποτων σκυλων.
4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1

Dimitris R αν το ειχε σκοτωσει κυνηγος θα το ειχε παρει κιολασ να το φαει! δεν θα το αφηνε εκει! μαλλον ειναι απο αυτοκινητο αν κρινο και απ το πεταμενο ποτυρακι πανω αριστερα!
4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
Γιώργος Τ Αδεσποτες κουβέντες (ανώνυμε δηλαδή) που βρήκες ότι η φώτο είναι από κυνηγούς, ποιος κυνηγός το σκότωσε και δεν μάζεψε το θήραμά του και αν δεν το μάζεψε κυνηγός ποιος πήγε και φωτογράφισε αντί να πάρει το μικρό να το προστατέψει? Πολλά ερωτήματα που μάλλον δεν θα έχεις απάντηση.
4 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Αν οι κυνηγοί που γράφουν από εχθές σχόλια, είναι δείγματα της νοημοσύνης της ομάδας των κυνηγών.....γιατί να στεναχωρηθούμε ότι μπορεί να θίξουμε την αξιοπρέπεια τους;;;;Δεν σας επιτεθήκαμε λεκτικά αλλά ούτε και σας βρίσαμε σε προσωπικό στυλ, όπως κάνετε όλοι εσείς από εχθές, που λέτε ότι σέβεστε την φύση και φροντίζετε το περιβάλλον.Αν το σεβόσασταν, θα ξέρατε και πως να σέβεστε καιι τον εαυτό σας. Από τα παραδείγματα που θα είχατε πάρει από την φύση και τα ζώα.
Μας δίνετε λοιπόν εσείς οι ίδιοι το δικαίωμα να ανεβάζουμε τις φωτογραφίες του κομπασμού σας και της """παληκαριάς""" σας, ποζάροντας μπροστά ή δίπλα στα """τεράάάάστια""" θύματα σας.
Προχωράμε λοιπόν.Και εσείς κυνηγοί που γράφετε, συνεχίστε να μας διασκεδάζετε με την προσπάθεια σας.
3 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΚΩΣΤΑΣ Σ Μπραβο ρε φιλε διοτι μας εχουν τρελανει με αυτην την ισχυρογνωμοσυνη τους και την εναντιοτητα τους απεναντι στους κυνηγους.
3 ώρες πριν · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Αν οι κυνηγοί που γράφουν από εχθές σχόλια, είναι δείγματα της νοημοσύνης της ομάδας των κυνηγών.....γιατί να στεναχωρηθούμε ότι μπορεί να θίξουμε την αξιοπρέπεια τους;;;;
Δεν σας επιτεθήκαμε λεκτικά αλλά ούτε και σας βρίσαμε σε προσωπικό στυλ, όπως κάνετε όλοι εσείς από εχθές, που λέτε ότι σέβεστε την φύση και φροντίζετε το περιβάλλον.Αν το σεβόσασταν, θα ξέρατε και πως να σέβεστε καιι τον εαυτό σας. Από τα παραδείγματα που θα είχατε πάρει από την φύση και τα ζώα.Μας δίνετε λοιπόν εσείς οι ίδιοι το δικαίωμα να ανεβάζουμε τις φωτογραφίες του κομπασμού σας και της """παληκαριάς""" σας, ποζάροντας μπροστά ή δίπλα στα """τεράάάάστια""" θύματα σας.

Προχωράμε λοιπόν.Και εσείς κυνηγοί που γράφετε, συνεχίστε να μας διασκεδάζετε με την προσπάθεια σας.
3 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Kostas K kai pou 3erhs oti htan kunhgos kai oxi esei gia na tous enoxopoihseis mhpos 3exnate ths foles pou rixnete sta skulia mas gia na ta 3epastrepsete alla den 8a s perash akoma kai me ta podia den 8a stamatisw na kunigao
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Kostas K aa kai episeis xwris tou kunhgous den 8a eixan zwh tosa pragmata benzinadika tavernes kai 3enodoxia ktl mhn ta anafero ola
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Αλήθεια, γιατί σας φόβισε εσάς τους μεγάλους τους κυνηγούς, τόσο πολύ μια φωτογραφία και εξακολουθείτε με τα σχόλια σας να δείχνετε πόσο αναξιοπρεπεις είστε;;;Μήπως γιατί αισθάνεστε ένοχοι στην πραγματικότητα;;;
Δεν είστε άντρες εσείς ωρέ;;; Που θέλετε να κρατάτε και τουφέκι;;;
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!
κωστας τ na eisai sigouros oti oi kinigoi kanoun ligotero''kako'' apo ta farmaka pou amolanai kapioi sti fisi.....kai na po kai kati allo allo:oi kinigoi einai perisotero filozooi apo kati allous pou to pezoun.oso gia ti foto tha thela na mou apodikseis oti to elafi einai skotomeno apo kinigo!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 2

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Συνεχίστε να μας διασκεδάζετε....Δεν σας κάνει εντύπωση ότι δεν θυμώνουμε με ότι και να μας πείτε;;;Απλά, σας αφήνουμε να δείξετε σε όλον τον κόσμο, πόσο "αντράκια" είναι οι κυνηγοί. Όχι όλοι.....εσείς που συνεχίζετε να σχολιάζετε.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

κωστας τ min pareksigise alpa uparxei antidrasi apo tous kinigous giati tous vazetai olous s ena tsouvali...
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1


ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Όσο για σένα....κωστας ταμπακας... δες ποιος ρίχνει το φάρμακο και τα δολώματα στην φύση, με την άδεια του Υπουργείου.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=445599588810623&set=a.438237159546866.91953.132322463471672&type=3&theater
Κυνηγοί - Hunters!!!Ποιοι αφήνουν τα θανατηφόρα δολώματα (κοινώς φόλες) στην ύπαιθρο;;;; Παρόλο που ...
Συνεχίστε την ανάγνωση
Από: ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Συνεχίστε να μας διασκεδάζετε....Δεν σας κάνει εντύπωση ότι δεν θυμώνουμε με ότι και να μας πείτε;;;Απλά, σας αφήνουμε να δείξετε σε όλον τον κόσμο, πόσο "αντράκια" είναι οι κυνηγοί. Όχι όλοι.....εσείς που συνεχίζετε να σχολιάζετε.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...κωστας ταμπακας...Εμείς δεν παρεξηγιόμαστε ότι και να πείτε. Ούτε μας ταίζετε ούτε μας ποτίζετε.Έχουμε μαθητεύσει στην καλύτερη σχολή για τους κακόβουλους και τα κακόβουλα σχόλια.Εσεις οι ίδιοι καταφέρνετε να προσβάλλετε μια μερίδα ανθρώπων που θέλουν να λέγονται κυνηγοί.Οι πραγματικοί κυνηγοί, ούτε καν απαντήσανε.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Mata A efoson apodeixtike oti i foto kai to post sas den sinavoun me tin alitheia tha mporousate na to katevasete!!! k oxi na katigoreite tous kinigous gia ena troxaio stin ameriki prin apo 2 xronia!
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

κωστας τ diladi emeis pou apantisame eimaste oi ''kakoi'' kinigoi;
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ....Mata Alysandratou ... Και εσείς ίσως θα έπρεπε να καταλαβαίνετε αυτό που διαβάζετε στον σχολιασμό της κάθε φωτογραφίας.....και την υπογραφή κάτω από κάθε σχολιασμό..... Και να μην παίρνετε μπουρλότο κατηγορώντας άγνωστους σας ανθρώπους, δείχνοντας αναξοπρέπεια.
Η φωτογραφία ανέβηκε.....και θα παραμείνει.Δικό σας το πρόβλημα με πόση αξιοπρέπεια θα την δεχτείτε. Ή θα αδιαφορήσετε προσπερνώντας την.
Τους πραγματικούς κυνηγούς που ξέρουν να σέβονται την ζωή, δεν τους κατηγόρησε κανείς.....οι υπόλοιποι απλά το αποδεικνύουν. Τι κυνηγοί είναι. Σε κάθε φωτογραφία μαζικής κακοποίησης και δολοφονίας αθώων πλασμάτων που ανεβάσαμε και θα ανεβάσουμε.Όπως και φωτογραφίες της κακοποίησης και εγκατάλειψης των σκύλων των κυνηγών. Ευτυχώς όχι όλων.Και θα είναι όλες ελληνικές, για να μην στεναχωρηθείτε πάλι.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

Mata A ousiastika parapliroforeis ton ekastote me ti lezanta pou eheis sti foto...!!! sketi tragodia dld.....
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ...κωστας ταμπακας...Ανάλογα με τον τρόπο που απαντάει κάποιος....δείχνει και την ποιότητα του χαρακτήρα του και το ποιος είναι.Μίλησες λογικά χωρίς να βρίζεις σε προσωπικό στυλ...σου απαντήσαμε λογικά.
Αυτός που επιτίθεται με τον τρόπο που επιτέθηκαν οι "συνάδελφοί" σου σε εμάς - σε άγνωστους δηλαδή ανθρώπους - .....δείχνει και τι κυνηγοί είναι.
πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει!

ΑΔΕΣΠΟΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ..Mata Alysandratou ...Μην την βλέπεις....Κανέναν δεν πιάσαμε από το λαιμό για να την δει.
Μια φωτογραφία σας τάραξε τόσο;;;
Αν είναι αθώοι οι κυνηγοί, γιατί να τους πειράξει τόσο πολύ;;
Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, ξέρουμε τι θα πει κυνηγός.
Κάθε ημέρα έχουμε να μαζέψουμε και από πέντε παρατημένα και σε άθλια κατάσταση σκυλιά κυνηγών.Και όχι μόνο εμείς, αλλά οι πε�

ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ....
    http://netwrok.us/pics/fawn-lies-beside-dead-deer-mother/

Το ελάφι είχε χτυπηθεί από αυτοκίνητο προφανώς αλλά κάποιοι το έδειξαν έτσι ώστε να κατηγορήσουν τους κυνηγούς.... Την επόμενη φορά μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα...Γινόσαστε ρεζίλι...

Fawn Laying with Dead Mother
Fawn Laying with Dead Mother (different angle)



Δείτε και αυτό...

Τέλος κεφαλαίου.

(Το παρακάτω το είχα γράψει όταν πήρα την απόφαση να γυρίσω Ελλάδα. Δεν ξέρω γιατί δεν το δημοσίευσα. Ποτέ όμως δεν είναι αργά για να πεις ...