19 May 2013

My History with motorbikes




Που να το φανταζόμουν κάποτε ότι ανεβαίνοντας για τη φώτο και μόνο σε ZUNDAPP θα ξεκινούσε ένας έρωτας μεγάλος με τα δίκυκλα...Φωτογραφία Βόλος 1976.





Το πρώτο δικό μου δίκυκλο...HONDA CAMINO C50....1984. Όλη μέρα καβάλα και βόλτες μέσα κι έξω από τη πόλη. Φυσικά χωρίς δίπλωμα με το φόβο της τροχαίας συνεχώς στο μυαλό.Στις τσέπες το πιστόνι και τα ελατήρια για παν ενδεχόμενο επισκευής στο δρόμο.Το βενζινόλαδο να έχει ποτίσει τα μαλλιά και τα ρούχα...


---------------------------------



 SUZUKI KATANA GS 550 κάπου στο 1986 η είσοδος στα "μεγάλα" στην ηλικία των 17...είδα για πρώτη φορά τα 200 στο κοντέρ, τις αίθουσες των δικαστηρίων, τα κυνηγητά των Ζητάδων. Μεταμεσονύχτιες κόντρες λαχαναγορα Θεσσαλονίκης, Σαββατόβραδα παραλία Κατερίνης, δρόμοι και χιλιόμετρα πολλά, εφηβικές ελευθερίες δίχως αύριο. Κι' όμως επέζησα...



....



...ακόμα εν ζωή το ΚΑΤΑΝΑ χάρη στο φίλο Λουκά που την κρατάει ζωντανή στα χέρια του...


Make Model
Suzuki GS 550M Katana
Year
1981
Engine
Air cooled, four stroke, transverse four cylinders, DOHC, 2 valve per cylinder.
Capacity
549
Bore x Stroke56 x 55.8 mm
Compression Ratio8.6:1
Induction
4x 34mm Mikuni
Ignition  /  Starting
Transistorized  /  electric
Max Power
40kW 53.7 hp @ 9400 rpm
Max Torque
41 Nm 4.4 kg-m 32ft/lb @ 8200 rpm
Transmission  /  Drive
6 Speed  /  chain
ClutchMultiplate, wet
Front Suspension
35mm Air assisted forks, 2-way spring preload adjustable. 145mm wheel travel.
Rear Suspension
Dual shocks, adjustable spring preload and rebound damping, 85mm wheel travel.
Front Brakes
2x 275mm discs 1 piston calipers
Rear Brakes
Single drum
Front Tyre
3.25-19
Rear Tyre
4.00-18
Wet-Weight
215 kg
Fuel Capacity 
23 Litres
Consumption  average
41 mp/g
Top Speed
167 km/h
----------------------------------------


Από "σπόντα" δοκίμασα και το επόμενο.KAWASAKI KXT 250....



 Το "play bike"  της εποχής 1990... Άφθονο παιχνίδι αλλά και "σβρόντοι"...."η σούζα είναι σαν το sex, αν το κάνεις μια φορά, μετά το ζητάς..." είχαν δίκιο....



Κάποιοι εν ζώη, κάποιοι όχι...Οι τρέλλες της εποχής δεν άφησαν μόνο γλυκές αναμνήσεις, αλλα και πικρές
----------------------------------





Ο πύραυλος εδάφους - εδάφους όπως το αποκάλεσαν εκείνη την εποχή ZZR 1100. Τα 300 kmh στο κοντέρ ήταν γεγονός. 83m/sec. Ταχύτητες χωρίς τα απαιτούμενα φρένα...αλλά τι με ένοιαζε...Μπορούσε να σε διακτινίσει σε χρόνο dd από ένα σημείο της γης σε άλλο. Με 240km/h στο κοντέρ χούφτωνες το γκάζι και νόμιζες ότι τότε ξυπνούσε...

Make Model
Kawasaki ZZ-R 1100 C
Year
1990
Engine
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity
1052
Bore x Stroke76 x 58 mm
Compression Ratio11.0:1
Induction
4x Keihin CVKD40  carbs
Ignition  /  Starting
Battery and coil (transistorized)   /  electric
Max Power
147 hp 108 kW @ 10500 rpm  (rear tyr 136.7 hp @ 10000 rpm)
Max Torque
110 Nm @ 8500 rpm
Transmission  /  Drive
6 Speed  /  chain
ClutchWet, multi disc
Gear Ratio1st 2.800 (42/15)  /  2nd 2.000 (38/19),  /  3rd 1.590 (35/22)   /  4th 1.333 (32/24)   /  5th 1.153 (30/26)   /  6th 1.035 (29/28)
FrameTubular, double cradle
Front Suspension
Telehydraulic adjustable for preload
Rear Suspension
Gas/oil shock adjustable for preload and rebound
Front Brakes
2x 310mm discs 2 piston calipers
Rear Brakes
Single 250mm disc 1 piston caliper
Front Tyre
120/70 VR17
Rear Tyre
170/60 VR17
Seat Height780 mm
Dry-Weight / Wet-Weight
228 kg / 250 kg
Fuel Capacity 
21 Litres
Consumption  average
15.3 lm/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0
13.3 m / 37.2 m
Standing ¼ Mile  
10.1 sec / 217.3 km/h
Top Speed
285.0 km/h
ReviewsHistory   /  Motorcycle.com  / Bike review   /  MC24.no
Manualdiff.ru:   /  blackbears.ru 


---------------------------------------


 "Η πίστα στο δρόμο" η διαφήμιση της KAWASAKI ZX9R στην Ελλάδα. Από τα γρηγορότερα μηχανάκια που πέρασαν από τα χέρια μου....Το "τρομάζω τον εαυτό μου" ήταν καθημερινό. Δεκάδες χιλιάδες "γρήγορα" χιλιόμετρα στη σέλα του μέσα σε δύο χρόνια...Βόλος- Θεσσαλονίκη 230km σε 1:15 ώρες ..Αγαπημένο κομμάτι τα Τέμπη. Μέση ωριαία ταχύτητα 200km/h.. Επαφές με το χάρο: 10



Make Model
Kawasaki ZX-9R Ninja
Year
2001
Engine
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity
899
Bore x Stroke75 x 50.9 mm
Compression Ratio12.2:1
Induction
4X 40mm Keihin CVRD40
Ignition  /  Starting
Digital  /  electric
Max Power
144 hp 105 kW @ 11000 rpm
Max Torque
74.5 ft-lb @ 9200 rpm
Transmission  /  Drive
6 Speed  /  chain
Front Suspension
46mm RWU forks, preload, compression and rebound adjustable.
Rear Suspension
Uni-Trak piggy-back monoshock, reload, compression and rebound damping adjustable.
Front Brakes
2x 310mm discs 6 piston calipers
Rear Brakes
Single 220mm disc 1 piston caliper
Front Tyre
120/70 ZR17
Rear Tyre
180/55 ZR17
Seat Height810 mm
Dry-Weight
183 kg
Fuel Capacity 
19 Litres
Consumption  average
18.1 km/lit
Standing ¼ Mile  
10.7 sec  /  131.5 mp/h
Top Speed
170 mp/h
ReviewsMotorcycle.com  /  Sport Rider  /  GSX-R 1000 v Fireblade v R1 v ZX-9R  /  MCNews

-----------------------------------------

Το απόλυτο cool εργαλείο. V2 για τους ρομαντικούς, ήχος ''α λά ιταλικά'' με ανοιχτές εξατμίσεις και χαμηλές επιδόσεις... αλλά δεν ήταν αυτή η φιλοσοφία του. Θέση οδήγησης  ήχος, κατανάλωση, με έκαναν να ξεχνώ τις υψηλές ταχύτητες. Πέρασε στα χέρια μου για λίγο διάστημα αλλά σίγουρα θα το ήθελα για περισσότερο. 


Make Model
Yamaha BT 100 Bulldog
Year
2003
Engine
Air cooled, four stroke, 75°V-twin, SOHC,
Capacity
1063
Bore x Stroke95 x 75 mm
Compression Ratio8.3:1
Induction
2x 37mm carbs
Ignition  /  Starting
-  /  electric
Max Power
65 hp 47.4 kW @ 5500 rpm
Max Torque
88.2 Nm @ 4500 rpm
Transmission  /  Drive
5 Speed  /  shaft
Front Suspension
43mm forks preload adjustable,
Rear Suspension
Rising rate monoshock preload adjustable.
Front Brakes
2x 298mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes
Single 282mm disc 1 piston caliper
Front Tyre
120/70-17
Rear Tyre
170/60-17
Seat Height812 mm
Dry-Weight
229.5 kg
Fuel Capacity
20 Litres
Consumption  average
16.5 km/lit
Standing ¼ Mile  
13.8 sec  /  97 mp/h
Top Speed
110 mp/h
Reviews Motorbikes Today

----------------------------------------------

Γνώρισα τον έρωτα στα 35... ότι και να πώ είναι λίγο. Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι που κρατούν την έννοια μοτοσυκλετιστής ζωντανή. Πέρα από τις επιδόσεις, πέρα από τα κορυφαία κρατήματα και φρένα, είναι το μηχάνημα που πραγματικά έχει ψυχή. Με τα κουσούρια του, τις χαρές του, τα ανάποδα του, την προσωπικότητα που σίγουρα έλειπε σε ότι είχα καβαλήσει μέχρι τώρα. Το κόκκινο της Ferrari σε μαγνήτιζε με το που το έβλεπες, ο ήχος σαν ντράμερ κρυμμένος στον μικρό V2 να παίζει το δικό του ρυθμό  η γραμμικότητα του κινητήρα να σε σπρώχνει να πηγαίνεις όλο και πιο γρήγορα στα σφιχτά κομμάτια μέχρι να ξύνουν τα μαρσπιε την άσφαλτο...Μέσα σε μια βδομάδα το είχα στρώσει. Κοζάνη - Αθήνα με μόνες στάσεις τα βενζινάδικα για ανεφοδιασμό...Ελαφρύ και σβέλτο αλλά συγχρόνως τρένο στις στροφές, άγκυρα στα φρένα, είναι από τις αγάπες που μένουν για πάντα κι ας είμαστε χώρια...









Make Model
Ducati Monster 620 Capirex
Year
2004
Engine
Air cooled, four stroke, 90°“L”twin cylinder, SOHC, desmodromic 2 valve per cylinder. 
Capacity
618
Bore x Stroke80 x 61.5 mm
Compression Ratio10.5:1
Induction
Fuel injection 45 mm throttle body
Ignition  /  Starting
Marelli electronic  /  electric
Max Power
60 hp 43.7 kW @ 9500 rpm
Max Torque
53.3 Nm @ 6750 rpm
Transmission  /  Drive
5 Speed  /  chain
FrameTubular steel trellis,
Front Suspension
43 mm upside-down fork
Rear Suspension
Progressive linkage with Sachs adjustable monoshock.
Aluminium swing-arm. Height-adjustable rear axle
Front Brakes
2x 320mm discs 4 piston calipers
Rear Brakes
Single 245mm disc 2 piston caliper
Front Tyre
120/60 ZR17
Rear Tyre
160/60 ZR17
Dry-Weight
177 kg
Fuel Capacity 
15 Litres
Consumption  average
20.0 km/lit
Standing ¼ Mile  
12.8 sec
Top Speed
197.8 km/h

------------------------------------------------

Έπρεπε να το δοκιμάσω και αυτό το φρούτο. Η χαρά του customizer... άφθονο "κόψε-ράψε" για όλα τα βαλάντια. Η ομορφιά της απλότητας στη μοτοσυκλέτα. Ακόμα ηχεί στα αυτιά μου ο ήχος της, στα χέρια μου οι κραδασμοί. Μέτα το DUCATI  κατάλαβα ότι τα V είναι αυτά που μου ταιριάζουν. Περισσότερα εδώ: "Σχέση με μία Harley"






Make Model
Harley Davidson XL 1200N Nightster
Year
2007-08
Engine
Air cooled, four stroke, 45° V-Twin, OHV, 2 valves per cylinder.
Capacity
1199
Bore x Stroke88.8 x 96.8 mm
Compression Ratio10.0:1
Induction
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
Ignition  /  Starting
-  /  electric
Max Power
Max Torque
79 ft. lbs.107 Nm @ 4000 rpm
Transmission  /  Drive
5 Speed  /  Belt
Gear Ratio1st 9.315   2nd 6.653  3rd 4.948  4th 4.102  5th 3.517
FrameMild steel, tubular frame, circular sections, cast junctions Swingarm Mild steel rectangular tube sections, stamped junctions, MIG welded
Front Suspension
39mm Forks, 92mmwheel travel.
Rear Suspension
Coil-over, dual-adjustable preload, 41.5 mm wheel travel.
Front Brakes
Single 292mm disc 2 piston calipers
Rear Brakes
Single 292mm disc 1 piston calipers
Front Tyre
100/90-19
Rear Tyre
150/80-16
Seat HeightLaden2 653 mm  /  25.7 in.
Unladen 683 mm  /  26.9 in
Dry-Weight
254.9 kg  /  562 lb
Fuel Capacity
12.5 Litres  /  3.3 gal
Reviews Motorcyclists-online.com  /  Motorcycle.Com  /    Motorcycle.com 


Η ομορφιά του "μικρού". Husqvarna SM 610S. Μονοκύλιδρο αλλά καθόλου ασθενικό ..δεν θέλει και πολύ να σου δείξει τα δόντια του και ότι μπορεί να πάει πολύ γρήγορα σε σφιχτές διαδρομές.






Make Model
Husqvarna SM 610S
Year
2000
Engine
Liquid cooled, four stroke, single cylinder,4 valve per cylinder.
Capacity
576
Bore x Stroke98.0 x 76.4 mm
Compression Ratio
Induction
Ignition  /  Starting
- / electric
Max Power
45 hp @ 6750 rpm
Max Torque
5.1 kg-m @ 6800 rpm
Transmission  /  Drive
6 Speed  /  chain
Frame
Steel single tube cradle (round tubes); rear frame in light alloy
Front Suspension
Marzocchi "Upside-Down" telescopic hydraulic fork with advanced axle. compression and rebound stroke adjustment
Rear Suspension
Sachs progressive "Soft Damp" type with single hydraulic shock absorber, spring preload adjustment, compression and rebound adjustment
Front Brakes
Single 320mm disc
Rear Brakes
Single 220mm disc
Front Tyre
120/70 -17
Rear Tyre
150/60 -17
Dry-Weight
148 kg
Fuel Capacity 
9 Litres
Consumption  average
19.8 km/lit
Standing ¼ Mile  
13.2 sec
Top Speed
171.3 km/h

Συνεχίζεται...(ελπίζω) +Κοινός Θνητός 


Δείτε και αυτό...

Τέλος κεφαλαίου.

(Το παρακάτω το είχα γράψει όταν πήρα την απόφαση να γυρίσω Ελλάδα. Δεν ξέρω γιατί δεν το δημοσίευσα. Ποτέ όμως δεν είναι αργά για να πεις ...