29 June 2014

Ο λύκος κι αν εγέρασε...

Έλεγα ότι θα μείνω μακριά από τα "μηχανάκια" τουλάχιστον για όσο είμαι μακριά από την Ελλάδα και το Huqsvarna που έχω παροπλισμένο εκεί, αλλά στάθηκε αδύνατο...Η αγάπη για τα δίκυκλα είναι δυνατότερη της λογικής. Οπότε η 14η μοτοσυκλέτα της ζωής μου είναι γεγονός... 
Αυστηρά κριτήρια για την εύρεση και αγορά της, ήταν να είναι μεταχειρισμένη με χαμηλό κόστος απόκτησης, μεγάλου κυβισμού, άνετη, (τα χρονάκια μου δεν είναι για πολλά πολλά), δικύλινδρη, και αν είναι δυνατόν με V διάταξη κινητήρα.
 Τελικά το σύμπαν συνωμότησε αρνητικά, να χάσω για θέμα ημερών ένα GS 1150 και μ'έσπρωξε στη δεύτερη μου επιλογή, ένα BUELL XB12X Ullyses... 



Τους Harley κινητήρες τους γνωρίζω οπότε χωρίς ενδοιασμούς ξέροντας πόσο "σκυλιά" είναι, απέκτησε θέση στο πάρκινγκ. Τώρα νιώθω ότι είμαι έτοιμος να γνωρίσω το UAE τετ-α-τετ με τον καιρό, που αυτό το διάστημα χτυπάει 45αρια.

Τα γραφειοκρατικά εδώ στο Dubai είναι θέμα λίγων ωρών αν έχεις προνοήσει να συλλέξεις όλα τα απαιτούμενα έγραφα. Τα κατά τόπους κρατικά ¨τμήματα συγκοινωνιών" έχουν και κτεο το οποίο είναι υποχρεωτικό πριν τη μεταβίβαση. Το καλύτερο... κάποια από αυτά είναι 24ωρης λειτουργίας!

H Buell είναι μια εταιρία η οποία πλέον έχει κλείσει οπότε τα μοντέλα της σε λίγο καιρό θα γίνουν... συλλεκτικά. Αυτό δεν με χαλάει καθόλου γιατί είμαι λίγο "συλλέκτης οστών". 
Αν και έβγαλε αξιόλογα μοντέλα δεν κατάφερε να ανέβει ακόμη και αφότου είχε πατροναριστεί από τη Harley. Κατά τη γνώμη μου ο κόσμος το καιρό που κυκλοφόρησε τα πρώτα της μοντέλα ήταν γεμάτος με αντίστοιχα μοντέλα ευρωπαϊκών και ιαπωνικών εταιρειών πολύ φθηνότερα και με επιδόσεις στο θεό. Κανένας δεν έδωσε σημασία σε μοτοσυκλέτες ακριβές στην αγορά τους και με "ασθενικούς" κινητήρες. 
Βασικά είναι προσωπικό θέμα τι σου κάνει "κλικ" σε μια μοτοσυκλέτα και επειδή το έχω περάσει το τριπάκι των επιδόσεων δεν δίνω πλέον σημασία αλλά ψάχνω όλα τα υπόλοιπα που μπορεί να μου προσφέρει ένα δίκυκλο.
(λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας παρακάτω...)

Η πρώτη επαφή μαζί της ήταν λίγο τρομακτική προσπαθώντας να φτάσω το έδαφος, το οποίο όμως το ξέχασα μόλις η μοτοσυκλέτα άρχισε να ρολάρει. Αν και υψηλή (840mm σέλα) σου δίνει την εντύπωση πολύ μικρότερου on-off. Στο γύρισμα της μίζας τα ντράμς ηχούν όχι όσο δυνατά θα ήθελα, δηλώνοντας ότι η καρδιά είναι Harley. Οι κραδασμοί στο ρελαντί ταρακουνούν όλη τη μοτοσυκλέτα, αλλά εξαφανίζονται μόλις το στροφόμετρο ανέβει πάνω από τις 2000 στροφές. Αν μπατσώσεις το γκάζι με νεκρά, νιώθεις τη ροπή του κινητήρα να συμπιέζει την πίσω ανάρτηση. 11kg είναι αυτά. Βάζοντας πρώτη και αφήνοντας το συμπλέκτη, το κλώτσημα σου ξαναθυμίζει ότι καβαλάς μια Harley με ψηλές αναρτήσεις. Μια ακόμη ευχάριστη έκπληξη είναι όταν είσαι πάνω στη μοτοσυκλέτα και προσπαθήσεις να την σπρώξεις με τα πόδια προς τα πίσω. Τσουλάει μόνη της σαν από "μηχανής θεός" να σε βοηθάει. Πιθανόν ο ιμάντας της δευτερεύουσας μετάδοσης έχοντας λιγότερες τριβές το κάνει ευκολότερο ακόμα κι από μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Στις ελάχιστες μικρές διαδρομές που έκανα, την βρήκα ευχάριστη, με αρκετή δύναμη από χαμηλά και με την απόλαυση να έχεις ροπή με όλες τις ταχύτητες και σ'όλο το φάσμα στροφών. Έχει ελαστικό κινητήρα, οπότε δεν με κούρασε σε ανεβοκατεβάσματα. Στις κλίσεις μπαίνει σταθερά με μία μικρή τάση να θέλει να επιστρέψει στη κάθετο. Αν και οι αναρτήσεις δεν έχουν ρυθμιστεί στα κιλά μου πιστεύω ότι είναι μια πολύ σταθερή μοτοσυκλέτα που σίγουρα θα ευχαριστηθώ σε στροφιλίκια, αν φυσικά βρω κάποια διαδρομή εδώ στο UAE.

Από φρένα το εμπρός είναι κορυφή με πολύ ακρίβεια και δύναμη και το πίσω διακοσμητικό. Όσες φορές το δοκίμασα είτε θα έσερνε τον τροχό είτε δεν θα σταματούσε τη μοτοσυκλέτα. Κοινώς "ξύλινο".

Γενικά πιστεύω ότι είναι μια αδικημένη μοτοσυκλέτα η οποία μπορεί να σου προσφέρει πολλά και είμαι έτοιμος να τη δοκιμάσω. Καλά μου ταξίδια λοιπόν...






Buell XB12X Ulysses Adventure



Make Model
Buell XB12X Ulysses Adventure
Year
2006-07
Engine
Air cooled, 45° V-Twin, four stroke, pushrod actuated overhead valve. hydraulic self-adjusting lifters, 2 valve per cylinder.
Capacity
1203
Bore x Stroke88.9 x 96.8 mm
Compression Ratio10.0:1
Induction
49 mm downdraft DDFI II fuel injection
Ignition  /  Starting
-  /  electric
Max Power
103 hp @ 6800 rpm
Max Torque
84 ft-lb @ 6000 rpm
Transmission  /  Drive
5 Speed  /  chain
FrameAluminium frame with Uniplanar™ Powertrain vibration isolation system
Front Suspension
Showa® inverted fork with adjustable compression damping, rebound damping and spring preload. 
Rear Suspension
Showa ® Fully adjustable, coil-over monoshock with remote, underseat reservoir. 
Front Brakes
ZTL type brake, 6-piston, fixed caliper, 375 mm single-sided, inside out, stainless steel, floating rotor
Rear Brakes
Single 240mm disc 1 piston floating caliper
Front Tyre
120/70 R17
Rear Tyre
180/55 R17
Seat Height
841 mm
Dry-Weight
193 kg
Fuel Capacity 
16.7 Litres
Consumption  average
18.2  km/lit
Standing ¼ Mile  
12.8 sec
Top Speed
 202.4 km/h
ReviewsMotorbikes Today  /  Motocorse  /  Momenridersnow.com  /  MMotorline.cc  /  MC24.no

The Buell Ulysses XB12X is an all-new Adventure Sportbike designed to deliver capable performance on unpaved roads while retaining legendary Buell handling and thrust on pavement. Long-travel suspension, specific tires, an upright seating position and innovative Triple Tail luggage and passenger accommodations make the Buell Ulysses one of the most versatile sport motorcycles available today.

CHASSIS: The Ulysses chassis was designed specifically to work well on paved and unpaved roads. Fork rake is 22 degrees, while the wheelbase is 54 inches, a combination that provides nimble, playful handling and a roomy cockpit for the rider and passenger. As on Buell Lightning and Firebolt models, Ulysses carries fuel in its rigid aluminum frame, while the lightweight aluminum swingarm doubles as the oil reservoir. Fuel capacity is 4.4 gallons. The engine-air intake vent is integrated into the fuel cap cowling, and a left side vent feeds cooling air to the rear cylinder.

ADVENTURE SPORT SUSPENSION: The Buell Ulysses features premium Showa suspension components front and rear. A 43mm Showa inverted fork has adjustable compression damping, rebound damping and spring preload. Front suspension travel is 6.5 inches. A Showa coil-over mono-shock on the rear has a remote, under-seat reservoir and adjustable compression damping and rebound damping. Rear spring pre-load can be adjusted without tools using a control dial located below the left side of the seat. Rear suspension travel is 6.4 inches. Ground clearance is 6.75 inches.
CATEGORY-LEADING POWER AND WEIGHT: The Buell Ulysses has a dry weight of just 425 pounds. Its design centralizes mass and lowers the center of gravity to help the Ulysses feel nimble and responsive on paved and unpaved roads. The air/oil/fan-cooled Buell Thunderstorm 1203 V-Twin engine leads this category with 103 peak horsepower and 84 ft. lbs. of torque. The engine features Buell DDFI II fuel injection and Buell InterActive Exhaust for instant throttle response and a broad powerband.
SPECIFIC WHEELS AND TIRES: New Dunlop D616 tires designed specifically for Ulysses feature an open, aggressive tread pattern that performs well on paved and unpaved roads. Front tire size is 120/70R-17. Rear tire size is 180/55R-17. Six-spoke, cast-aluminum wheels feature a durable rim design to handle the unique challenges of adventure-sport riding.

ADVENTURE SPORTBIKE ERGONOMICS: The Buell Ulysses offers the rider a roomy seating position and roomy bar/pegs/seat relationship for outstanding control and all-day comfort. The wide, upright handlebars feature a crossbrace. Alloy footpegs are placed in a neutral position and are wider with an aggressive surface. The wide, comfortable seat features a two-tone, textured surface and is shaped to offer ease of rider movement for sport riding on pavement. Seat height is 33.1 inches.

NEW TRANSMISSION: A new transmission design offers improved shift quality, reduced noise and extended service intervals. This transmission replaces moving/sliding gears with thin steel "dog rings" that slide to effect gear changes, a design commonly used in automotive racing gear boxes. Shifting is quicker because the dog rings have less mass than gears. New helical-cut gears are smoother and quieter than straight-cut gears. The new transmission enables reduced clutch effort. New Formula + Oil extends the service intervals for the primary/transmission lubricant to 10,000 miles. Finally, a durable new Goodyear Hibrex 135-tooth final drive belt with Flexten Plus technology designed specifically for Ulysses requires no scheduled service or replacement.

TWO-PIECE WINDSCREEN: Designed to minimize air turbulence in the rider cockpit area, the Ulysses features a clear windscreen mounted over an opaque flyscreen. The gap between the windscreen and the flyscreen directs a limited amount of air into the cockpit area, effectively reducing turbulent air for a more comfortable ride. The clear windscreen features a quick-release mounting system so it can be easily removed. Additional rider comfort is provided by handlebar-mounted deflectors.BUELL TRIPLE TAIL: The three-position Buell Triple Tail may be configured as a luggage rack or a passenger backrest. In its first, mass-centralized position, the Triple Tail folds forward over the rear-seat position to become a luggage rack that can be used with integrated tie-down hooks. In its second, vertical position, Triple Tail becomes a flexible passenger backrest with grab rails. In its third position, Triple Tail is a luggage rack extending toward the LED tail lamp and full-coverage rear fender, with the grab rails also available for a passenger.

CONVENIENCE/FUNCTION: In addition to the Triple Trail, the Buell Ulysses features a generous under-seat storage compartment and an integrated helmet lock. A 10 amp/12 volt accessory power outlet is located on the dash, with another placed under the seat. Color-matched side cases and top case will be available for the Ulysses and a Global Positioning Satellite (GPS) receiver will be available in Fall 2005


Δείτε και αυτό...

Τέλος κεφαλαίου.

(Το παρακάτω το είχα γράψει όταν πήρα την απόφαση να γυρίσω Ελλάδα. Δεν ξέρω γιατί δεν το δημοσίευσα. Ποτέ όμως δεν είναι αργά για να πεις ...